

ASUS Call center
ASUS call center omogućuje Vam da na jednom mjestu dobijete sve informacije o ASUS laptopima i drugim ASUS uređajima[1], kao i tehničku podršku u rješavanju problema.
Ukoliko Vas zanima gdje se pojedini ASUS ili ROG laptop može nabaviti te po kojoj cijeni, treba Vam preporuka za kupnju uređaja, ili želite saznati kad možete očekivati da se najnoviji ASUS laptopi nađu u prodaji u Hrvatskoj, naši agenti korisničke podrške rado će odgovoriti na svaki Vaš upit.

Call centar
Sve informacije i pomoć za ASUS uređaje
Kontaktiranjem ASUS korisničkog centra možete organizirati slanje uređaja u servis ili provjeriti status reklamacije, kao i dobiti informacije o popravku uređaja izvan jamstvenog roka.
ASUS Call center broj je 01/7776-152[2], a radno vrijeme je radnim danima od 9 do 17 sati.

Tehnička podrška
Iskoristite brojne pogodnosti koje Vam pružamo!
Ako imate upite tehničke prirode ili želite detaljnije opisati svoj zahtev s mogućnošću dodavanja fotografija, možete nas kontaktirati putem kontakt obrasca
Tražene odgovore dobit ćete putem e-maila. Ova vrsta podrške idealna je za bilo kakve zahtjevnije upite ili prigovore. Nastojimo odgovoriti na Vaše pisane upite istog dana, a najkasnije u roku od 2 radna dana.

Pickup and return
ASUS za Vas besplatno preuzima i vraća popravljeni uređaj[3]
ASUS Vam nudi uslugu "Pickup and return", zahvaljujući kojoj nije potrebno osobno donositi uređaje na servis. Korisnicima ASUS i ROG laptopa i mobitela osigurali smo jednostavan način slanja svojeg uređaja u servis unutar jamstvenog roka. Putem web-aplikacije popunite svoje podatke i informacije o uređaju, nakon čega će kurirska služba biti automatski organizirana, uređaj će biti preuzet s Vaše adrese te nakon popravka vraćen na istu tu adresu. Čitav postupak potpuno je besplatan za popravak uređaja unutar jamstvenog roka. Za pristupanje online zahtjevu za servis, posjetite stranicu
Ukoliko naiđete na poteškoće prilikom korištenja online zahtjeva, Pickup and Return uslugu možete organizirati i preko ASUS Call center, na broj 01/7776-152[2].

Globalno jamstvo
Servisna podrška za Vaš ASUS laptop, gdje god se nalazili
Za ASUS uređaje kupljene u Hrvatskoj, preko službenih distributera i prodajnih partnera, vrijedi globalno jamstvo od dvije godine. Temeljem globalnog jamstva, korisnik može popraviti svoj ASUS laptop u bilo kojoj zemlji gdje je dostupan ASUS ovlašteni servis. (pogledajte listu zemalja s ASUS ovlaštenim servisima)
Prilikom selidbe ili putovanja, možete biti bezbrižni i potpuno se osloniti na ASUS servis za Vaš laptop. Ukoliko želite iskoristiti ovu uslugu, potrebno je kontaktirati ASUS podršku putem kontakt telefona te zemlje ili poslati e-mail putem sljedećeg obrasca , gdje je neophodno izabrati zemlju u kojoj se nalazite.

MyASUS aplikacija
Korisnička podrška u jednom kliku na Vašem ASUS laptopu
Većinu informacija i pogodnosti korisničke podrške možete dobiti i preko aplikacije MyASUS, izravno putem svojeg ASUS računala.
Putem aplikacije MyASUS možete registrirati svoj kupljeni ASUS uređaj, pratiti trajanje jamstva i obaviti dijagnostiku sustava, ukoliko postoji neki problem[4]. Putem aplikacije također možete pristupiti kontakt-obrascu za podršku i dobiti sve druge informacije o ASUS korisničkim pogodnostima.
Ukoliko na Vašem ASUS uređaju ne možete pronaći aplikaciju MyASUS, možete ju preuzeti preko Microsoft trgovine.