Uvjeti korištenja
Informacije o usluzi jamstva na povrat novca za uređaje ZenBook
Preduvjeti za registraciju Uređaja:
- Kupac mora, unutar 14 dana od datuma kupnje Uređaja, prema podacima navedenim na računu, posjetiti stranicu https://www.asusplus.hr/hr/money-back i ispuniti registracijski obrazac sa sljedećim podacima: puno ime, e-mail adresa, zemlja, naziv trgovine gdje je Uređaj kupljen, serijski broj Uređaja i datum kupnje naveden na računu. Kupac je također obavezan priložiti skenirani račun, na kojem se jasno vide svi podaci.
- Kupac će potom zaprimiti potvrdnu e-mail poruku, u kojoj će pisati da je njegov zahtjev zaprimljen te da je aktivirana Asusova usluga povrata novca. U slučaju da Kupac ne primi potvrdnu e-mail poruku, ili primi e-mail poruku s odbijenicom njegovog zahtjeva, do čega može doći zbog pogrešnog unosa spomenutih podataka, Asusova usluga povrata novca neće biti aktivirana te će kao takva biti nevažeća.
Preduvjeti za funkcionalan Uređaj kumulativno uključuju, ali nisu ograničeni na, sljedeće:
- Mora biti moguće aktivirati i deaktivirati Uređaj.
- Uređaj mora biti potpun, sa svim pokrovima baterije i svim komponentama.
- Čitav Uređaj ne smije imati napukline i nedostajuće plastične/metalne dijelove ili ključeve.
- Integralni dijelovi Uređaja ne smiju izostajati, ili visjeti s kućišta uređaja.
- Ekran Uređaja mora biti ispravan te pravilno i u potpunosti aktiviran.
- Ekran Uređaja ne smije prikazivati linije, ili imati neaktivne piksele.
- Ekran Uređaja mora biti netaknut, bez ikakvih napuklina.
- Uređaj ne smije imati štetu nastalu djelovanjem tekućina.
- Ako je Uređaj opremljen ekranom osjetljivim na dodir, osjetljivost ekrana na dodir mora biti potpuno ispravna.
- Nisu dozvoljene nikakve modifikacije na hardveru ili softveru Uređaja.
- Uređaj mora biti u izvornom stanju, s neoštećenom ambalažom, uključujući sve dodatke, poklone te popratnu dokumentaciju i druge materijale.
Postupci uključeni u ZenBook uslugu povrata novca su kako slijedi:
Kupac, zajedno s Uređajem pripremljenim za povrat, posjećuje bilo koju trgovinu unutar trgovačkog lanca u kojem je Uređaj kupljen, na teritoriju zemlje gdje ga je kupio. Usto, kako bi povrat Uređaja bio prihvaćen, Kupac sa sobom donosi originalni primjerak dokaza kupnje (maloprodajni ili trgovački račun), kao i identifikacijski dokument (važeća osobna iskaznica, putovnica ili vozačka dozvola) osobe koja je originalno kupila Uređaj i čiji su podaci navedeni prilikom postupka registracije Uređaja. Ako se ustanovi da je Kupac registrirao Uređaj na web-stranici www.asusplus.hr/hr/money-back, prihvativši navedene uvjete ZenBook usluge povrata novca, te da je Uređaj, koji se vraća, potpuno funkcionalan, prema gore navedenim kriterijima, Kupac predaje Uređaj te zauzvrat može dobiti povrat iznosa plaćenog za Uređaj. Ako Kupac odabere povrat sredstava uplaćenih za Uređaj, povrat će se izvršiti na isti način kao i originalna kupnja Uređaja u Trgovini. Točnije, u slučaju plaćanja kreditnom, debitnom ili prepaid karticom, Trgovina mora obavijestiti banku o otkazivanju transakcije te će banka postupiti prema radnjama navedenim u njenom ugovoru s Kupcem, bez ikakve odgovornosti Trgovine ili Tvrtke. Nakon takve obavijesti, Trgovina i Tvrtka ne snose daljnju odgovornost u vezi s trajanjem i metodologijom storniranja uplate. Ako je plaćanje izvršeno bankovnim prijenosom novčanih sredstava, Kupcu će se izvršiti obrnuti bankovni prijenos.
Uvjeti i odredbe za Kupčevo prihvaćanje Asusove usluge povrata novca (u daljnjem tekstu "Usluga"):
1. Akcija se odnosi na kupnju računala Asus ZenBook, proizvedenih od 01.10.2021. do 31.03.2022. godine, u bilo kojoj trgovini lanca pod trgovačkim nazivom "ekupi", "HGspot", Instar Informatika“, „Sancta Domenika“ ili "links", na teritoriju Hrvatske.
2. Prije vraćanja Uređaja, Kupac je u potpunosti odgovoran za stvaranje sigurnosne kopije i brisanje svih osobnih podataka i osjetljivih podataka koji se mogu pohraniti na Uređaju. U suprotnom, Tvrtka neće snositi nikakvu odgovornost za gubitak ili otkrivanje takvih podataka, stoga Tvrtka može pristupiti njihovom trajnom uklanjanju, bez mogućnosti njihovog naknadnog oporavka. Tvrtka ne snosi i ne preuzima nikakvu odgovornost te ne jamči da će se podaci pohranjeni u Uređaju izbrisati.
3. Kupac izričito i bezrezervno izjavljuje da ima potpuno vlasništvo nad Uređajem kojeg želi vratiti. Nadalje, Uređaj se mora vratiti u potpuno istom stanju u kakvom se nalazio prije prodaje, tj. u svojem originalnom pakiranju (kutija, najlon, pjena itd.), koje ne smije biti poderano ili oštećeno/izmijenjeno, te sa svim sadržajem originalnog pakiranja (korisnički priručnici, dokumenti o jamstvu i značajkama Uređaja, kabeli, instalacijski softver itd.). Uređaj koji se prodaje s dodatnim poklonom (primjerice, besplatna dodatna memorija itd.) mora se vratiti zajedno s dodatnim poklonom, inače će se vrijednost poklona odbiti od iznosa povrata.
4. Kupac jamči da se Uređaj isporučuje Tvrtki bez ikakvih prava ili potraživanja treće strane. Kupac izjavljuje da ima potpuno vlasništvo nad Uređajem te snosi potpunu odgovornost ako se dokaže da je Uređaj, isporučen Tvrtki, preuzet iz posjeda njegovog stvarnog vlasnika krađom. U tom slučaju neće biti moguće izvršiti povrat novčanih sredstava.
5. Stanje i specifikacije Uređaja, kako ih je naveo Kupac, potpuno su točni.
6. Kupac snosi potpunu odgovornost za fizičko i funkcionalno stanje Uređaja po isporuci u Trgovinu.
7. Smatra se da Uređaj nije u funkcionalnom stanju ako nešto iz njega curi, ili pokazuje probleme sa softverom.
8. Prije povratka Uređaja, odgovornost Kupca je ukinuti bilo koju uslugu koja može biti povezana s Uređajem ili se tiče njega.
9. Nakon što Uređaj vrati u posjed Tvrtke ili Trgovine, Kupac u potpunosti prenosi svoje vlasništvo nad Uređajem, kao i sva druga prava u vezi s uređajem, te potvrđuje nepostojanje bilo kakvih prava trećih strana.
10. Povrat vrijednosti Uređaja može se obaviti u roku od tri (3) mjeseca od datuma kupnje, navedenog na dokumentu o kupnji.
11. Registracija Uređaja mora se izvršiti u roku od četrnaest (14) kalendarskih dana od datuma kupnje, navedenog na dokumentu o kupnji.
12. Ako je Kupac platio kreditnom karticom, Trgovina, ako je već primila uplatu od Banke, mora obavijestiti Banku o otkazivanju transakcije te će Banka u tom slučaju poduzeti sve potrebne daljnje radnje. Nakon takve obavijesti, Tvrtka i Trgovina neće snositi daljnju odgovornost u vezi s trajanjem i metodologijom storniranja uplate. Podmirivanje se u tom slučaju obavlja prema ugovoru zaključenom između banke i Kupca. Za proizvode kupljene na rate i/ili putem potrošačkog kredita, na koji se plaća kamata, povrat novca nije moguć, jer se potrošački kredit ne može otkazati, ali kupac ima pravo na primanje odobrenja za kupnju proizvoda iste vrijednosti (isključujući bilo kakve dodatne nadoplate, kamate i ostale transakcijske troškove).
13. Ako je kupnja izvršena putem elektroničke trgovine, svi troškovi koji se odnose na slanje i isporuku Uređaja kupcu ne vraćaju se.
14. Tvrtka zadržava pravo u bilo kojem trenutku prekinuti pružanje gore spomenute usluge ili otkazati navedenu uslugu u bilo kojem trenutku, kao i pravo na izmjene i dopune uvjeta, objavljivanjem relevantnih novih uvjeta na web-stranici www.asusplus.hr/hr/money-back. Ako se utvrdi da je bilo koji od gore navedenih uvjeta nevaljan ili neprimjenjiv, to neće utjecati na valjanost ostalih navedenih uvjeta.
15. U kontekstu gore spomenute usluge, Tvrtka će prikupljati sljedeće podatke o Kupcu: a) ime, b) prezime, c) e-mail adresu itd., isključivo u svrhu komunikacije. Na temelju novih zakonskih odredbi o zaštiti pojedinaca u pogledu obrade osobnih podataka i slobodnog kretanja takvih podataka (Opća uredba o zaštiti podataka 2016/679/EU), koje se primjenjuju od 25.05.2018., Tvrtka poduzima sve prikladne i izvedive sigurnosne mjere za zaštitu podataka i štiti osobnu prirodu gore navedenih podataka, te ih ni na koji način i bez razloga neće prenijeti bilo kojoj trećoj strani (fizičkoj ili pravnoj osobi), osim ako to nije predviđeno zakonom, u kojem slučaju ih može predati isključivo nadležnim tijelima.