Accidental Damage Protection
Kupnja novog telefona može biti velika investicija, a ponekad i velik izazov. Većina proizvođača nudi standardno jamstvo za svoje proizvode, ali zapravo većina ne obuhvaća ono što je najvažnije, slučajni lom zaslona.
Nezgode se događaju, to je činjenica i mogu znatno koštati. Stoga tvrtka ASUS nudi ne samo jednu već dvije godine besplatne zaštite od posljedica slučajne nezgode (Accidental Damage Protection - ADP) za telefone, pa ako se nezgoda i dogodi, zaštićeni ste.
1. Provjerite u maloprodaji ili u Službi za podršku ASUS koji su modeli obuhvaćeni.
2. Dopuštena je samo (1) reklamacija po planu ADP u obuhvaćenom razdoblju počevši od datuma kupnje proizvoda. Kupac mora servisnom centru ASUS platiti pristupnu pristojbu od 49.90 EUR + PDV (uključeni su svi troškovi otpreme, rukovanja i popravka), a nakon popravka servisni centar vraća vam proizvod.
Već imate telefon ASUS, ali nije obuhvaćen planom ADP? Nema problema, nazovite nas, a mi ćemo provjeriti sa službom za podršku koje su vam mogućnosti na raspolaganju kako biste dobili jednu ili dvije godine zaštite ADP.